Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji


W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. Formularz pobierzesz tutaj (kliknij żeby pobrać)

2.Odesłanie produktu


Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka


Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Luletto.pl
ul. Tymienicka 5
98-220 Zduńska Wola

 

Zwrot towaru

W Luletto.pl oferujemy produkty w pełni dopasowane do Twoich potrzeb i wymagań, dlatego też zachęcamy do składania zamówień z uwagą i rozwagą, ponieważ z chwilą rozpoczęcia procesu produkcyjnego nie będzie już możliwości anulowania zamówienia lub dokonywania w nim zmian, a zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (t.j. z dnia 9 marca 2017, Dz.U. 2017, poz. 683) prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, zatem istotnym jest, by dokładnie sprawdzić zamówienie przed sfinalizowaniem zakupu. Wszelkie reklamacje możliwe będą dopiero po otrzymaniu produktu lub w przypadku nie wywiązania się przez Sprzedawcę z terminu wykonania usługi.

Wszystkie zapytania związane z reklamacjami, zwrotami prosimy kierować na adres e-mail:

reklamacjeluletto@gmail.com

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl